کسی میدونه؟

کسی میدونه؟

يه پسر 12 ساله پست گذاشته:
امروز دستِ عشقم را در دستِ ديگري ديدم…
از عشق متنفرم و ديگر عاشق نميشوم
کسي ميدونه دسته ي پلي استيشن اين بچه کجاست !؟

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

پشت بسته ساقه طلايي نوشته :
حتما همراه چاي يا نوشيدني مصرف شود احتمال خفگي وجود دارد!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بچه بودم ، هروقت بابام پشت فرمون مينشست ، واسم سوال بود که
چرا به ملت فحش ميده
از وقتي گواهي نامه گرفتم ، واسم سوال شده که چرا اينقد کم فحش ميداد ؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مردم ميرن بيرون ميترسن گشت ارشاد بگيرتشون
من ميخوام برم بيرون استرس ميگيرم که نکنه کميته امداد بياد بگيرتم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بیشتر اوقات حق با منـــــــــــــــــــــــــه …
اما …
حوصله اثباتشو ندارم

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

ميخواستم به دوستم زنگ بزنم، يه شماره رو اشتباه گرفتم
يه دختره برداشت
گفتم ببخشيد اشتباه گرفتم
گفت شما؟
گفتم قصد مزاحمت نداشتم شماره مو اشتباه گرفتم
دختره گفت بايد ثابت کني
منم نتونستم ثابت کنم، هيچي ديگه مجبور شدم مزاحمش بشم!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

خاص بودن يکي از مواردي که هر ايراني فکر مي کنه شاملش ميشه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بخشي از سخنراني پدرم براي تشويق بنده به اشتغال :
پسرم ، دوره زمونه عوض شده ؛
تو بايد دستت تو جيب خودت باشه ؛
اصلا هم نترس …
انقدر بي شعورتر از تو هستن که الآن سرکار مي رن ..!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

همينقدر که گل دادن به يه خانم معجزه ميکنه
چايي آوردن برا آقاي خونه هم معجزه ميکنه !
گفتم در جريان باشين

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

آدمها مثل قايق اند …
… نمي دونم شايدم نباشن
به هر حال من وظيفه خودم دونستم که اشاره کنم

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه شعاري بود چند سال پيش مطرح شد :
“جهاني فکر کن محلي عمل کن”
الان نمونه‌ش رانندگي اين مردم : ماشين‌هاي روز دنيا ، رانندگي به سبک شتر !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

تا حالا 742تا گل قالي شمردم
الان اومدم استراحت کنم دوباره برم سر درس خوندن

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

فقط يه دانش آموز ايراني مي تونه
زنگي که امتحان داره يا تکاليفش رو ننوشته
بطور سيل آسايي اشک بريزه
اما بعدش زنگ تفريح طوري بخنده و بازي کنه
که تا حالا انگار اصلا هيچ غمي در زندگي نداشته

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

چگونه در کارهاي منزل به زنمان کمک کنيم !؟
1- در خوردن غذا با او همکاري کنيد.
2- کانال هاي تلويزيون را شما عوض کنيد.
3- موقعي که همسرتان مشغول تميز کردن زمين و جارو کردن است
پايتان را بلند کنيد که زير پايتان را نيز جارو بکشد.
4- با آواز خواندن در حمام موجبات شادي دلبندتان را فراهم آوريد.
5- وقتي همسرتان در آشپزخانه مشغول پخت غذاست
گاهي به آشپزخانه سرزده و با ناخونک زدن به غذا
به او در پخت غذاي خوشمزه تر و لذيذتر مشاوره دهيد.
6- با آروغ زدن پس از غذا، همسرتان را از حالت رمانتيک درآوريد
تا محيط خانه براي وي يکنواخت و خسته کننده نشود !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:30 ] [ korusharia ]

[ ]